14 december 2005

Nog twee nachtjes slapen

Alles is er nog steeds op gericht dat Inge vrijdag naar huis kan. Ze heeft niet zo'n beste nacht gehad, ze werd benauwd wakker en moest even puffen. Morgen komt de dokter bij haar langs om te zien of ze inderdaad thuis verder kan genezen.

Tijdens het eerste bezoek kwam mijn broertje Frans even langs en toen we naar huis gingen kwamen net Aad en Trudie binnen. Inge kreeg van hen een leuke (gas) ballon voor aan het bed.

De leuke kamergenoten van Inge zijn nu alle drie weg. Inge heeft inmiddels alle Kerstkaarten geschreven. Willen jullie haar s.v.p. overdags even bellen. Ze heeft nu vooral een beetje aandacht nodig. Dank je wel.

Tijdens het tweede bezoek is buurvrouw Bep meegegaan. Ze had niet één maar twee pakken met stukjes kaas voor Inge meegenomen. Jullie kennen de bijnaam van Bep toch ... "Beppie Twee Stuks".

Inge en ik wensen Rietje (mijn zus) en Jacqueline (schoonzusje) van harte beterschap en sterkte toe. Jacqueline, we hopen dat de expert in Amsterdam je goed kan helpen en Riet, veel succes volgende week bij het verdere onderzoek. Houd vol! Het gaat lukken, dat weten we zeker.

1 Comments:

Blogger Chase.nl said...

Langs deze weg wil ik ook Jaq van harte beterschap wensen.Ik heb helaas geen idee wat clusterhoofdpijn precies is, maar het is niet leuk om het te hebben, daarom hoop ik dat je er maar snel van af bent. Hierbij ook de melding dat ik sinds heden ook een weblog heb. Deze kan je vinden op worldofchase.blogspot.com

Veel liefs van chester en Ingrid.

14/12/05 23:52  

Een reactie posten

<< Home