06 december 2005

Inge en de visite

Met Inge gaat het alweer iets beter. Kijk maar op de foto hiernaast. Zuurstof heeft ze niet meer nodig en haar koorts is gedaald tot even boven de 37. Ze heeft weliswaar niet zo'n goede nacht gehad (veel wakker gelegen) en ze ademt nog zwaar maar ze voelt zich beter en dat is merkbaar. Ze praat bijna weer als vanouds en ze bemoeit zich positief met alles en iedereen die bij haar op kamer ligt of komt. Je weet, om praatjes zit ze niet verlegen.

Ze heeft vandaag veel visite ontvangen. Om 15.30 uur kwam ik tegelijk met mijn broer Lex, Francis en Charmaine aan (zie hiernaast op de foto). Ook de buurvrouwtjes Gwen (de moeder van Frank; zie mijn bericht van gisteren) en Nel kwamen langs, tegelijk met Anja, dit is een collega van Inge. Om 18.30 uur werd Inge verblijd met het bezoek van Bill (haar broer), Anita en Gail.

Nog een leuk voorvalletje: de behandelende arts vroeg vandaag aan Inge: wat moet ik doen om je van het roken te krijgen? Inge gaf als antwoord: nou, gewoon een avondje met me uitgaan. NB: Inge vindt deze dokter (ergens in de 40) een knappe vent. De dokter kon even niets zeggen!