11 december 2005

Inge, Spik en Span

Met Inge gaat het redelijk goed. Ze voelt zich nog wat slapjes (hoe kan het ook anders) maar ze heeft in de afgelopen nacht goed geslapen. Ze heeft wat koortsaanslag boven haar lip. We hopen dat ze vanaf dinsdag verder kan met alleen de pufjes, dan kan ze direct naar huis. Dan kan ik haar eens fijn verwennen. Vanochtend om 11.00 uur heb ik op haar verzoek de kerstkaarten en adressenbestand gebracht. Ze verveelde zich wat en wilde wat te doen hebben. NB: Voor het geval we iemand vergeten: Fijne Kerstdagen, een prettige jaarwisseling en een gezond 2006 toegewenst door Inge en Toon Schoemaker. Ja, we missen Max nog steeds!

NĂ¡ een week alleen thuis merk ik pas goed wat Inge thuis "te veel onmerkbaar, voor mij althans" aan werk verzet. De was stapelde op, de afwasmachine overvol, dikke laag stof, nog geen Kerstversiering, de ijskast wat leeg, enz. Vandaag werd ik verrast door het koppel Spik en Span. Als een wervelwind zijn Jacqueline en Onne (broer van Inge) in een paar uur tijd door het huis gegaan. Het hele huis is door Onne gestofzuigd, de hele was en de badkamer is gedaan door Jacqueline, met Onne heb ik de Kerstspullen van zolder gehaald, enz. Het ruikt weer lekker fris in huis en de Kerst Scoobi Doo staat alweer lekker te swingen. Langs deze weg wil ik Jacqueline en John hartelijk danken voor de hulp. Jullie zijn lieverds. Hierbij voor beiden nog een dikke kus. Na het bezoek aan Inge, buurvrouw Bep en Flip kwamen ook op ziekenbezoek, hebben we thuis gezamenlijk gegeten met een lekker flesje wijn. Onne, de bami was heerlijk! De Stones (live optreden van 1/12 j.l. in Houston) verzorgden de muziek. Dank je Mick, Keith, Charlie en Ron.

Om 20.00 uur belde Inge nog dat Chester bij haar op visite was. Leuk toch zo'n onverwachts bezoekje.