07 januari 2006

Even bijpraten

Zo, het is al weer een tijdje geleden, maar hier dan opnieuw nieuws uit huisje Schoemaker te Zoetermeer. In verband met een project dat ik voor mijn baas begin januari moet afronden, heb ik vrijwel geen tijd gehad mijn weblog te onderhouden.

Ten eerste, Inge en ik wensen iedereen een gelukkig en gezond 2006. Zowel Inge als ik hebben in het laatste kwartaal 2005 gemerkt dat gezondheid heel belangrijk is. We hopen dat we ons portie ziekzijn wel gehad hebben. Met Inge gaat het heel langzaam vooruit. Ze is vrijwel met roken gestopt met hulp van nicotinepleisters. Ik hoop van harte dat ze het vol kan houden.

Inmiddels heb ik een nieuwe pc gekocht die ik a.s. dinsdag kan ophalen. Zo, nu kan ik dus ook Quake 4 spelen en volop genieten van de trainsimulator die ik al een paar weken geleden gekocht heb.

Op dit moment zijn Joyce en Giorgio op visite. Ze blijven een paar dagen. Joyce helpt Inge met huishoudelijke klusjes en lekker eten maken. Giorgio en ik kijken films en spelen spelletjes op de PC. Natuurlijk is het ook even dollen met elkaar. Op de foto zie je hoe Giorgio zich zelf kan veranderen in een marsmannetje.

1 Comments:

Blogger Chase.nl said...

Zo kan je zien, dat je met behulp van de kleine middelen toch nog knap kan worden. We moeten snel maar weer eens bijkletsen.
Groeten uit Den Haag.

12/1/06 15:58  

Een reactie posten

<< Home